czwartek, 1 września 2016

MIX - sierpień


Dzień dobry we wrześniu! Czy Wam też tak szybko zleciał sierpień? Gdyby nie to, że wieczory robią się powoli nieprzyjemnie chłodne to chyba nawet nie zauważyłabym, że mamy już nowy, jesienny miesiąc. Plusy studenckiego życia - jeszcze tyle wolnego! Ale przejdźmy do sedna, zapraszam do obejrzenia sierpniowych migawek.


Tegoroczne wakacje to przede wszystkim morze! Odwiedziłam aż 4 nadmorskie miejscowości i planuję o tym zrobić osobny post.

Sierpień miesiącem zdrowego odżywiania? Chciałabym! Nie wyglądało to jednak do końca tak pięknie jak na zdjęciach, ale starałam się, naprawdę! Jak sobie pomyślę, że lato powoli się już kończy i co za tym idzie, kończą się również owoce w moim ogródku to... smutek, smutek, smutek!

Nie będę również ukrywać, że w te wakacje, oprócz praktyk we wrocławskim Afrykarium, nie robiłam nic szczególnego. Błogie lenistwo! Wiązało się to przede wszystkim z wyjazdami, o których wspominałam na początku.

A jeśli o lenistwie mowa... wbrew pozorom ten czas nie był całkowicie zmarnowany. Wzięłam udział w konkursie organizowanym przez helfy i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, wygrałam! Powyżej zdjęcie mojego autorstwa, które zajęło pierwsze miejsce i kosmetyki BIOselect, które były nagrodą.  

Wolny czas wykorzystałam również na testowanie możliwości mojego aparatu. Z taką modelką jak mój kotek, o piękne zdjęcia naprawdę nietrudno!

To by było na tyle. Zdjęć jest niewiele, bo wciąż nie mogę się przyzwyczaić do noszenia przy sobie sprzętu, a aparat w telefonie uległ małemu uszkodzeniu i na każdym zdjęciu są plamy. Jestem ciekawa jak Wy spędziliście wakacje. W kraju, za granicą, a może przeznaczyliście swój wolny czas na zdobywanie zawodowego doświadczenia i nowych umiejętności? Dajcie znać!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażenia swojej opinii, zadawania pytań lub dzielenia się swoimi przemyśleniami. Chętnie przyjmę konstruktywną krytykę, jednak nie będę odpowiadać na komentarze obrażające mnie lub innych użytkowników :)