czwartek, 15 września 2016

Kosmetyczne hity

Dzisiaj pierwszy post kosmetyczny! Chciałabym Wam polecić dwa produkty, które stosuję na co dzień i sprawdzają się doskonale. Są to cienie do powiek Color Riche Les Ombres z L'Oreal Paris oraz puder do konturowania twarzy z Lovely. Dziewczyny, jesteście ciekawe? 

L'Oreal Paris, Color Riche Les Ombres

Nigdy nie byłam jakąś specjalną fanką cieni, ze względu na kształt mojego oka i opadające powieki, bo najzwyczajniej w świecie nie miałam do tego cierpliwości. Jednak gdy odkryłam cienie z L'Oreal Paris malowanie stało się przyjemnością.
Rzeczą, która spodobała mi się najbardziej jest aplikator z dwoma końcami - jeden klasyczny, drugi ścięty i zaostrzony. Ten właśnie ostry koniec, daje nam możliwość precyzyjnego narysowania kreski. Cztery odcienie, które mamy do wykorzystania, doskonale się uzupełniają i pozwalają stworzy fajny efekt smokey eyes. Przepiękny jasny, mieniący się cień doskonale rozświetla spojrzenie i nadaje całemu makijażowi świeżości. Jak zresztą możecie zauważyć na zdjęciach, używam go najczęściej:) Cienie są trwałe, nie rozmazują się i zdecydowanie są godne polecenia. Cena waha się w okolicach 40 zł, jednak zachęcam do przeszukania internetu, bo można je kupić dużo taniej niż w drogeriach.

Lovely, Sculpting powder

Drugim ulubieńcem jest puder do modelowania konturu twarzy. Do wykorzystania mamy trzy odcienie. SUN, bardzo delikatny, dający naturalny, co jest dużym plusem efekt, doskonale podkreśla opaleniznę. MATTE, jak sama nazwa wskazuje służy do zmatowienia twarzy oraz ukrycia drobnych niedoskonałości cery. SHINE, pięknie rozświetla skórę, sprawiając, że wygląda ona świeżo i delikatnie. W palecie tej lubię to, że odcienie są naturalne i wspaniale współgrają z moją jasną karnacją, dając bardzo delikatny efekt. Panie, które szukają produktu do mocnego konturowania twarzy mogą się jednak nieco rozczarować. Jednak ja uważam, że jest to bardzo fajny produkt w niewielkiej cenie, ok 18 zł. 


Kochane, a jakie są Wasze kosmetyczne perełki? Podzielcie się! Chętnie wypróbuję coś nowego:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażenia swojej opinii, zadawania pytań lub dzielenia się swoimi przemyśleniami. Chętnie przyjmę konstruktywną krytykę, jednak nie będę odpowiadać na komentarze obrażające mnie lub innych użytkowników :)